неділя, 17 лютого 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія

Матеріал цього модуля допоміг мені зрозуміти, що перехід до процесу навчання, будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Я маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, при цьому учні мають бути активним у власному навчанні. Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст;процес ;результати; навчальне середовище. Крім цього я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Така форма роботи допоможе розкритися будь-якому учневі.

Немає коментарів:

Дописати коментар